livsnjutning!

Onsdag idag, känns fantastiskt, för imorgon kommer vår fina Josefin hit!
Det har blivit shopping vartenda dag här och idag lyxade jag till det med en välbehövlig ansiktsbehandling! Manikyr och pedikyr fixade jag med.
Fick äntligen tummen ur .. och köpte host medicin idag.. Damen på apoteket reagerade starkt på att jag inte vart hos läkarn eftersom jag haft hosta i tre veckor, haha, det går över svarade jag!

Var sjukt kul igår! Fredrik och varjen var här och vi spelade xbox turnering, kollade Gossip Girl och fotboll!
Kan väl inte påstå att jag och Rebecca låg så bra till i turneringen, men kul hade vi, riktigt kul!
BIBELN - om mina vänner blev en succé, Fradrik och Varjen fick äran att skriva och där fick vi oss många skratt!

Nicke klick är på match.
Nu ska jag fixa håret.

Hur ointressant det än är så lägger jag upp bilder på det nyinköpta.

Fikade på världens mysigaste café, Tant Grön.

Dit ska vi definitivt gå igen!

 

Sjukt tråkigt update, håller med!

Hoppas eran dag varit fin, puss!


Kommentarer
Postat av: janina

eee är du rik eller???

ps jag har en lika dan almenacka

2009-10-03 @ 19:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0