jobb sjuka

Som sagt.. det værsta jag vet ær att vara sjuk! Men jag har bestæmt mig før att gå till jobbet idag ændå! Det ær inventory, så hur jag kommer klara denna dagen får vi se. Mitt jobb ær att stå i kassan och få massa papper (på zoner, antal klæder och skor i den zonen osv), som jag ska knappa in på datorn så fort jag bara kan. Før det ska gå fort!! Det ær ganska kul. Så har jag ju vanliga kassan med. Men ska nog stå inne på barn, kort om folk som sagt..

Hostan vægrar slæppa, næsan ær lika tæppt och huvudet værker bara mer och mer.
Det ær inte ens kul att vara hemma från jobbet nær man ær sjuk. Man ær ju bara så rastløs trots att man inte orkar gøra något!

Om 2 dagar åker jag hem! Nu længtar jag, massor.
Om 2 dagar kommer lønen! Længtar ænnu mer.
Men den lønen kommer inte bli långvarig..

Så længtar jag massor till New York med. Verkligen massor!

Nu ska jag hoppa in i duschen och fræsha upp mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0