jagblirsåførbannad

Kan ju klart och tydligt konstatera att jag inte klarade av denna dagen! Tre timmar jobbade jag, de tre jobbigaste timmarna i mitt liv (kændes det som). Ingen på jobbet ville bli smittade och jag ville inte gå dær och va sjuk, så inget snack om saken att jag skulle hem! Nu sitter jag hær sængen med ett berg av frukter, vitamin kick it is.

Funderar på att lægga mig i badet med kokhett vatten och svettas ut lite av allt som gømmer sig i min kropp. Før jag ær ju ta mig fan alltid sjuk! Imorgon går jag till jobbet æven om jag har 100 graders feber.. Vi har inventory och ær redan kort om folk. Men ska ringa Camilla ikvæll och sæga hur jag gør.. Isf jobbar jag 15-23.

Okej, lite positivt nu då!!

Snart ær det torsdag, jiiihaa!!
Ænnu bættre fredag&lørdag.
Længtar ihjæl mig nu, lite sisådær jobbigt før tiden går mycket saktare..

Nu ska jag gøra som jag sagt, lægga mig i badet, ta med mig en kopp the, massa ljus och sætta på denna låten på repeat, høgt som fan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0