igen?!?!

Hur ska jag klara av denna dag?

Hostan blir bara værre och værre, næsan ær så tæppt så det kænns som att den ska sprængas, øgonen rinner, huvudet værker.

Nej, men det ær væl bara att klæ på sig och gå till jobbet..

Førstår inte varfør jag blir sjuk hela tiden som verkligen undviker att bli sjuk!
Tvættar hænderna minst 10ggr om dagen, anvænder alltid antibaktriell handkræm efter jag har tagit emot eller gett pengar från kassan, undviker kunder som andas mig rætt upp i ansiktet, klær mig varmt, OSV! Va fan ær det før fel? Har hela jævla Norge gått och fått svininfluensan nu? Skulle inte førvåna mig..

Jaja, bara att bege sig till tåget och se glad ut.
Vi får ju trots allt leverans idag.

Om jag øverlever dagen eller inte, får vi se..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0