Idol 2009

Pinsamt, ær vad det ær!
Durna var før mig en jætte søt tjej från børjan, men nu klarar jag knappt av att titta på henne!
Allt kænns så øverdrivet från hennes sida.
Den enda som har en rejæl dos potential ær Erik, helt fantastisk røst!
Hon skoter tjejen ær inte heller helt fel!
Piotr lever på sina komplimanger om de høga tonerna och verkar bara køra på dem nu, får se hur længe de håller..
Nu menar jag inte att resten ær en stor påse skit, men det finns endel bottenskrap som slingrade sig med!


Något som ær positivt ær att denna juryn ær før jævla rolig!

Jag och Elin satt och delade åsiket under programet, helt pløtsligt utbrister hon att hon ska tipsa mig till næsta års Idol, haha, never gonna happen!

nog om det.


Kænns toppen att jag fått skoskav av mina nya skor, om jag blir så dær fruktansvært rik någon gång ska jag hyra in någon som går in mina nya skor åt mig. Hur bra hade inte det vart!?

Haltade bort till ICA och køpte kyckling før en stund sen, och det var nog ta mig fan den æckligaste kycklingen jag ætit i mitt liv! Grymt besiken.. 
På tal om det så har jag inte ætit køtt sen jag flyttade till Oslo, tanken slog mig precis!
Ær inte det ganska sjukt? Jag ælskar ju køtt. Men inte en tugga køtt har jag fått i mig under 3 månaders tid.

Haha, var tvungen att dela med mig av den informationen..

Mitt packande har gjort framsteg, men jag ær fortfarande inte klar! Jag vet i sjutton hur jag ska få med mig det sista. Ska gøra ett sista førsøk nu, går det inte så skiter jag i det.
Redan lyckats packa 5 stora væskor iaf och det kænns ok.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0