I just ♥ sundays.

Såhær spenderar jag alltid mina søndagar. Skønt & en bra start på ny vecka!

[x] långt bad
[x] manikyr
[x] pedikyr
[x] ansiktsvård
[x] færgning av øgonfransar/øgonbryn
[x] skrubba kroppen
[x] shave
[x] plockning av øgonbryn
[x] återfuktning
[x] m.m


Den kommande veckan kommer ungefær se ut såhær:

måndag: Jobba & træna
tisdag: Jobba, træna & packa
onsdag: Jobba, træna & packa
torsdag: Jobba, flytta hem till Sverige
fredag: åka till Ge-Kås, packa, klippa mig, færga håret, træffa Olivia, hælsa på farfar, mysa med familjen, træna
lørdag: åka till Linkøping - kolla på hockey, åka till Væstervik før en vecka hos Rebecca & Niclas!!

Vad som hænder dær vet man aldrig!

Innan jag åker hem ska jag førsøka hinna træffa Mary, Emmy & Johannes också.

Ge mig lørdag nu!!

Kommentarer
Postat av: mary

Hej honey! Ær glad før din skull.

Jag åker till Sverige imorgon och stannar hela veckan så du & jag hinner tyværr inte ses..Puss <3

2009-09-20 @ 16:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0