I can't wait!

Har legat och kollat Gossip Girl i flera timmar nu.
Pratat med Mia, och min underbara Rebecca!

Var tvungen att prata med någon om mina framtidsplaner och Rebecca ær den rætta!
Allt hon sa kændes på rætt. Jag ska fortfarande gøra det, men att vænta till efter N.Y ær nog det bæsta trots allt.
Precis som hon sa, vi har hela livet framfør oss och behøver inte stressa, ta en sak i taget, instæmmer!
Men just nu vill jag gøra allt på en gång, as usual..
Blir alltid att jag har før många bollar i luften på en gång!
Jag længtar till N.Y mer æn något annat nu! Och att få åka med Rebecca dit kan inte bli bættre.
Måste bara fixa allt, åka till Sverige och få fixa allt jag inte kan gøra hær, typ kørkortet som jag skjuter upp konstant. Men en sak ær sæker iaf, i oktober/november kommer saker och ting bli mycket lættare.
Slut på ledtrådar.

Upp sju imorgon, kænns så dær bra just nu!
Så kanske bæst att jag førflyttar mig till sængen..

Sisters before misters?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0