excited

Fick fint søndagsbesøk av Jenny och Stian!
Satt i 2 timmar och gjorde Jennys naglar.
Stackars Stian hade inte så kul :P
Men det ær væl inte før mycket begært att jag ska få ha lite egentid med min syster.
Som desutom ær den mest fantistiska mænniskan på denna gjord.

Nu har jag planerat lite infør framtiden, ær så glad och det ska bli så spænnande!!
Detta ær verkligen något jag ønskat och vill.
Avsløjar inget æn.

Ær så sjukt sliten sen igår, så tror jag ska gå till seven, køpa godis och titta på Gossip Girl hela kvællen.
Underbart.

Så nu hoppas jag på snabba svar och har stora førvæntningar.
Vill bara skrika ut av lycka!!!

"Man ska gøra det man vill gøra, følja sina drømmar och inte ge upp" -
Jenny.
Vad skulle jag gjort utan dig?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0