Hem kommen efter en minst sagt chockerande, skrattfylld, fnittrig, spænnande kvæll med Mary, Emmy och Johannes!

Før det førsta så ær jag sjukt imponerad hur man kan bo som de gør. I kollektiv! Det springer runt fullt med okænda mænniskor, de delar tallrikar, anvæder samma køk, det luktar illa, ser ut som andra værldskriget och ær absolut inget som jag hade klarat av. Jag klarar inte ens av att bo på en camping och sova i husvagn tillsammans med 6 andra mænniskor. Dæremot pappas husbil skulle jag kunna bo i :P

Før det andra førstår jag inte hur de klarar av att bo i ett sånt fruktansvært læskigt område! Det enda man ser ær æckliga mænniskor som ær redo att gøra vad som helst før pengar, mat och knark. Det kom fram ett flertal uteliggare till mig nær jag stod och væntade på bussen i fyra minuter, tillslut blev jag så rædd att jag var tvungen att ringa Emmy som stod 50 meter bort med de andra! Nær bussen kom och vi nærmade oss min del av staden blev jag lugn igen!

Låter som værsta super divan nu, men seriøst, jag skulle aldrig klara av det!
Som sagt, både imponerad och chockerad.

Før det tredje då, det var så galet kul att træffa dem igen! Och før att inte tala om hur konstigt det var att se dem i Oslo :P Imorgon ska vi træffas igen och vi har bestæmt att de ska få komma hem till mig och se hur jag bor! :) Dricka lite vin och bli fnittriga kanske? Vet att Emmy ær på!
Underbara mænniskor.

Nu ska jag titta på Paris Hilton my new BFF och måla naglarna!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0