västervik i mitt hjärta

Jag älskar Västervik och jag vill flytta hit!

Finns ingenting som hindrar mig egentligen, men att få ett jobb här vore bra först!

Igår gick Jag och Rebecca på stan, inhandlade bland annat ett lipgloss (klarar mig inte utan det), en bok BIBELN OM MINA VÄNNER, sjukt rolig bok med frågor som "Första gången var: Med:", "Favotit ställning", "I vår umgängeskrets har jag haft sex med:" osvosv. Ska bli kul att kolla tillbaka i om ett par år!

Efter lite shopping gick vi till people, ett underbart café. Sen vidare till Mc D i väntan på Niclas!

Kvällen blev inte ritkigt som planerat, vi fick sitta på akuten med N i ett par timmar. Men Idol gick, så tiden sprang iväg. Han skadade axeln på träningen, så ingen större skada skedd med honom. Han är stenhård!

Tänkte bjuda på lite bilder av vad vi gjort än så länge.

Hockey i Linköping. LHC - Färjestad.

Man kommer inte undan ett skratt när man är med dessa grabbarna!

Världens härligaste, utan tvekan. Fredrik och Sebastian.

Kollade på Niclas match, Västervik-Sunne.

Fika på people.

Chailatte c

Skrev i varandras nyinköpta böcker, det blev många skratt!

Världens bästa Rebecca.

Trött och sliten efter en minst sagt rolig dag!

 

Nu ska vi äta mat, kvällen vet man aldrig hur den slutar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0