Sorry, I don't have time.

Nu har det vart så mycket så jag har inte hunnit uppdatera.

Men kör en snabbis nu innan Rebecca är färdig med maten!

Hade iaf grymt kul hos Olivia i fredags! Bussresan dagen därpå var däremot inte lika rolig. Känns som att det enda jag gör är att åka buss och tåg!  Hann träffa familjen ca 1,5 timme i fredags innan det var dags för att åka igen. Men familjen  kommer jag få se mer av med tanke på att jag bor där nu, känns fortfarande helt sjukt att jag bor hemma..

Men man måste ju se det positiva i allt, och det var att den bussen skulle ta mig till Linköping för att möta upp Rebecca, Niclas, Fredrik och Vargen (?!). Hockeyn var hockey, alltid kul att se!

Resan på vägen hem var nog det roligaste jag vart med om! I mitten där bak sitter jag inklämd mellan Fredrik och vargen och deras sjuka konversationer. Kul var det och jag höll på att få syrebrist av allt skratt!

Väl hemma hos R och N i Västervik korkade jag och Rebecca upp en vinflaska, skvallrade och läste bloggar. Grabbade roade sig framför NHL på x-box!

Nu ska jag duscha och äta, för snart blir det hockey! Västervik-Sunne.
Ska bli väldigt roligt och se hur det går för Niclas och hans nya lag :)

Bilder kommer, men inte just nu.

Denna veckan kommer ha massor att bjuda på, and I like it ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0