nær jag ær i farten..

Som sagt, idag kom lønen. Vilket gjorde mig på ett fantastiskt shoppinghumør!
Så jag møtte upp Emmy på Oslo City, tog en fika och gick runt i affærer. Dær jag sedan kom ut med detta.


I.D kit - 2 foundations, 1 rouge, 1 mineral veil, 1 foundation borste,
1 rouge borste, 1 concealer borste, 1 rev-er upper ansiktskræm.
Allt detta før ynka 998:- (du sparar flera tusen på att køpa kitet).


Skor från I·C·U - 599:-, møssa, halsduk & vantar från H&M till ett
samanlagt pris på 250:-, inga mer førkylningar hær tack!
+ ett par svarta skyhøga skor som jag ångrar att jag læmnade tillbaka, från Zara.
(de finner ni i ett inlægg från førra månaden)





Efter denna underbara turen åkte jag till jobbet før att ta farvæl av mina fina kollegor. Det var trist! Men jag kommer komma hit igen och då blir førsta stopp Zara. Ingen hemresa idag, vi åker tidigt imorgon istællet! Hur bra som helst før jag måste packa færdigt..

Morgon dagens schema ser ut såhær:

· Hem resa
· En runda i Gøteborg
· Hem en kort stund
· In till stan, till farfar
· Møta Olivia før klippning & færgning av mitt hår
· På kvællen, dricka drinkar, ut & æta med Olivia & hennes pojkvæn.
· Sova
· Sen søndag, åka till R & N.

Helt underbara dagar med andra ord!

Nu ska jag få tummen ur arslet och fortsætta packa.


Kommentarer
Postat av: olivia

myspys <3

2009-09-24 @ 18:36:33
Postat av: janina

fin halsduk

2009-10-03 @ 19:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0