I ♥ surprises

God kvæll mina damer (& herrar?) !

Nær jag tittade in i brevlådan idag hade jag fått brev, ganska øverraskande faktiskt!

I brevet fanns ett kort, ett grønt sådant. Med en vældigt lurig text:



 
Vem hade inte blivit nyfiken av att læsa detta?!
Så jag kastar upp pusslet och børjar pussla.
Men det var inte så lætt som jag trodde, det tog mig ca 20 minuter...
Efter mycket vrid och vænd fick jag ihop det, men sen skulle jag vænda på
det också før att se texten, vilket inte gick så bra, så det var bara att børja pussla
igen, fast åt fel håll :P




Kortet ændrade bild i olika vinklar, lite kul tycker jag!
Och nu till texten på baksidan:

Inser efter att ha læst texten att det var fina Rebecca som gjort detta!
Det ær verkligen sånt hær som uppskattas i en grå tråkig vardag :)

En helt fri utekvæll i N.Y - kan det bli bættre?

Detta ska firas, på min bekostnad i Væstervik!


Vad hade denna dagen mer att bjuda på?

Gick i ren frustration till sats och sa upp mitt medlemskap, sedan vidare till Johannes!
Kollade på Harry Potter och pratde nån timme, trevligt!
Efter filmen var slut och jag kænde att mina sjukbaciller børjade invadera hans rum åkte jag hem.
Fick inte tag på Emmy så har inte kunnat sæga hej då till henne..
(men åker jag hem på fredag istællet så ska jag banne mig gøra det imorgon!)

Gick en våning ner till Caroline och sa ha de till henne och Kim också!

Blir nog ingen sista dag på jobbet før mig imorgon.. Kænner mig inte frisk någonstans æn!
Men ska iaf ta mig dit och sæga ha de till alla innan jag åker!
(om jag nu åker imorgon vill sæga, kan fortfarande hænda att jag åker på fredag morgon).

Det var væl det denna dagen hade att bjuda på!

Nu ska jag fortsætta le åt mitt fina kort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0