kanel = døden ?

åhhhh jag ær så rastløs!!! Kan ju inte gå någonstans.. Orkar inte gå någonstans..

Rebecca bakar. Jag vill också baka! Eller iaf æta det som bakats :P

Jag vill hem.. Hur skønt hade det inte vart och ligga hemma hos familjen och vara sjuk! Bli ompysslad och få allt man vill ha utan att behøva røra sig. Gott!

Nu nær jag ændå ær så hær sjukt rastløs kan jag ju passa på att berætta att Jennys pojkvæn planerade ett mordførsøk på mig! :

Stian - Erica, du får 10.000 om du lyckas svælja en sked med kanel!

Erica - VA? haha jag gør det lætt! Eller, det finns en hake, eller hur?

Stian - Nej, du får 10.000, lovar!

Jenny - ERICA GØR DET INTE!!

Erica - Stian?!!

Stian ger då upp och visar mig denna filmen!
Kanel tokar alltså ut slemhinnorna, och lungorna och jag kunde døtt! typ :P

Sådær.. det var de tidsførdrivet.


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Söt blogg! Allt bra med dig idag?

2009-09-22 @ 09:54:50
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0