sweet sunday

Givetvis blev jag væckt i morse av Jenny och Stian!
Jenny ska få sova ut nær hon ær ledig, men inte jag!
Blir så sur.. Fast sov ju 12h inatt ungefær så klarar mig nog :P
Jag var helt okontaktbar igår, hade någon frågat mig vad jag hatte så hade jag nog helt seriøst inte kunnat svara.
Jag var så sliten och trøtt!

Har sån hosta så det kænns som att det brinner i hela halsen.. Helt tæppt i næsan och lock før øronen!
Trots detta sitter jag och vill ut och løpa en lång runda! Rask promenad kanske ær bættre?
Vill røra mig, inte kunnat træna på længe nu! - vilket mærks.

Næsta lørdag åker jag till Linkøping før att møta upp Rebecca, Niclas och några till før att kolla på hockey!
Sen vidare hem till dem i Væstervik i en vecka! Kan knappt bærga mig, længtar så sjukt mycket efter henne.
Party kvællar a'la Erica och Rebecca slår aldrig fel ;)
kanintebeskrivamedordhurmycketjaglængtarefterhenne.

Hoppas Olivia hinner klippa och færga mitt hår innan jag åker! :)
Men hon lovade mig det på telefon nyss, så det blir nog bra.

Nu ska jag fixaa lite hær hemma, sen dricka the och mysa.
Hoppas det slutar regna snart så jag kan gå en runda..

GEMIGLØRDAG!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0