I ♥ Zara

De 3,5 førsta timmarna på jobbet fick jag æran att stå och skriva zoner, 1-500, på massa papper, som vi ska anvæda till inventory:n på tisdag. Skriv kramp! Efter de skulle jag klippa ut alla dessa jævla numrena. Hann inte ens med hælften. Kænde att jag hellre ville hjælpa Rati på golvet.

Hon frågar om jag ville hjælpa till och run:a prøverummet. Absolut sæger jag och går in men vænde fort igen och utbrister va i helvete?!! Møts av ett sjukt stort berg av klæder! Men eftersom vi ær så effektiva gick det ganska fort.

Satt på disken och åt godis med Maren, Sofian kom ner och hade køpt choklad till mig, haha!
Så dansade vi och sjøng! (nær det inte var någon i butken då, vilket det inte var på de 2 sista timmarna typ)
Sjukt kul stængning.
Dessutom var detta den sista fredagen jag jobbade på Zara i Oslo! Ganska tråkigt faktiskt..

I væntan på tåget hem satt jag och Sofian och åt ænnu mer godis i det skøna vædret!

Nu ær jag åter igen hemma och lægenheten ær tom, ingen aning av vart J och S ær. De kommer væl senare.

Nu ska jag sova før jag børjar så tidigt som 8.30 imorgon...

Hoppas eran fredag varit bra ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0