Vill man ska kan man!

Just nu sitter Jag och Rebecca med ett varsitt glas vin och firar!

Den enda lägenheten som jag sökt och ville ha här i Västervik fick jag idag!!
Jag har gång avstånd på cirka 6 minuter till R, gratis gym ingår, massa gratis kanaler jag får välja själv, osv osv!
Allt lät för bra för att vara sant när jag satt där och skulle skriva på kontraktet! Det är för bra för att vara sant. Så om ca två veckor flyttar jag in. Det är så snart!!

Jag åkte till Västervik i måndags, utan jobb, utan lägenhet.
Tre dagar senare har jag både jobb, lägenhet och en laptop!

Det bästa av allt är att jag inte vart beroende av varken mamma eller pappa genom detta. Jag har gjort vartenda sak själv! De andra lägenheterna jag har haft har jag inte lyft ett finger på. Men nu gjorde jag allt på egen hand, så grymt skönt!

Som ni tidigare läst ska jag få en laptop av mamma och nu har hon beställt en till mig!


Acer e-machine E525-302G16Mi

Nu ska vi spela hög musik och fortsätta fira!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0