träningsläger!?

Har inte kunnat skriva dessa dagarna för att internet slogs ut av åskan för ett par dagar sen!
Men som tur var fick pappa en ny laptop igår med ett annat internet. Så nu har alla i familjen en varsin laptop (utom jag som får införskaffa mig en själv i slutet av månaden..)

Det har inte hänt så mycket dessa dagarna, mer än att min familj älskar att mobba mig för att sommarens festligheter satte sina spår..

Igår väckte de mig tidigt och kastade hunden i ansiktet på mig och tvingade mig att gå ut med hunden en timme innan frukost, kul va? Även samma sak hände denna morgonen.
Men jag ska inte klaga, behöver all motion jag kan få!

Och när man numera är frivilligt arbetslös kan jag ägna alla timmar på dygnet till att träna, skit bra!

Kanske blir en flytt till Västervik inom kort, har sökt jobb där och hoppas med hela mitt liv att jag får det.
Bo nära Rebecca, jobba, spara pengar och bo i en underbar stad tackar jag inte nej till!

Badade bebisen igår, världens sötaste Sally.


Bebisen älskar att sutta på tummen!


Mer bortskämd hund kan man inte hitta.



Nu ska jag gå ut och gå en lång runda med denna lilla prinsessan!


Kommentarer
Postat av: rebecca

Lovar att du får det!;D Ja har börjat sälja idag och det är askul! håller tummarna för dig!!

2009-10-07 @ 13:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0