söndag i västervik

söndagar är ångestens dag, i princip alltid!
Imorgon ska jag åka hem till Varberg igen, något jag faktiskt inte alls vill just nu. Jag älskar Västervik! Och att vara med Rebecca slår allt.
Har heller inte haft något sug över huvud taget att skriva i bloggen..

En kort sumé om veckans händelser.

I torsdags kväll kom som sagt vår efterlängtade Josefin!
I fredags bokade vi bord på en ny öppnad thailändsk restaurang, vilket inte blev som vi förväntade oss!
Restaurangen såg ut som en tom, kal, äcklig pizzeria. Maten smakade skit och de hade inte ens vårrullar eller kycklingspett, vilken thai restaurang har inte det!? De var dansuppvisning var femte minut (vilket gjorde så att man inte kunde hämta mer mat eller prata), toppen på berget var att vi skulle betala ett jävla pris för detta också! Inte en chans sa jag och sprang där i från, alltså för första gången i mitt liv körde jag på springnota! Dåligt samvete för detta är det sista jag har. Vår mysiga tjej kväll på en mysig restaurang gick inte som planerat.

Vidare till Harry's där vi beställde drinkar och hade trevligt, tills det kommer en kille och slår sig ner.
Trevlig till en början, men efter ett tag förstod vi vilket psyko som satt där! Han hade åsikter om oss alla, allt från att Josefin var en barbamamma, jag hade världens största bröst och Rebecca var den vackraste tjejen på denna jord. Människan vägrade gå även fast vi satt och ignorerade honom och bad han gå en miljon gånger. Vi bytte taktik och förflyttade oss till ett annat bord där andra killar satt. Som vi senare gick med till Club Nine, som förövrigt var den tråkigaste cluben jag vart på i hela mitt liv!
Så vi åkte hem.

Planerna var att vi skulle ha en härlig tjejkväll på fredagen och rocka på Palladium på lördagen.
Men efter fredagens bravader körde vi på tacos och film, rätt val!

Idag åkte Josie hem och vi drog och kollade på hockey, Västervik-Skövde.
Matchen började bra, men slutade i katastrof och förlust.

När vi hämtat Niclas i lördags kommer vi hem till en Zorro liknande Josie med öronproppar. Haha!

Nu ska vi kolla på ensam mamma söker.

Antar att jag måste börja packa väskan med... vill inte!!

Förlåt för dålig up-date denna veckan. Hoppas eran helg varit bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0