några klick ifrån att bli min.

Dog lite inombords när jag såg denna jackan!
Fast är mer sugen på en svart sådan. Gick att beställa men fanns inte på bild..
Kanske inte den varmaste jackan till Västerviks iskalla, snöiga vintrar, MEN jag är kär! På riktigt denna gången. Jackan jag visade i något tidigare inlägg har jag redan tröttnat på, så den går bort! Jag har inte den flickiga stilen, utan mer sexy/sporty, vilket jag tycker denna jackan är en aning. Inte för söt och flickig utan mer Erica helt enkelt. Priset ska vi inte diskutera, för denna jackan ska jag ha i vilket fall!

Jag och Rebecca har världens bästa tjejkväll just nu!
Vi har tagit oss ett glas vin, kikat på idol, ätit mat, tryckt i oss godis och sitter nu vid varsin dator medans magen sväller , musiken går på högvarv och kollar på massa kläder på nätet!

Hur underbart som helst!

Nu ska jag fortsätta spana på blandannat lårhöga stövlar som ska infinna sig i min sko samling inom två veckor. Uppdaterar er senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0