Lördag!

Puh.. Gick upp i någorlunda tid idag för att gå en runda på stan.
Så nu ska vi ta en powernap för ikväll blir det utgång på Palladium!
Behöver det nu, en rejäl kväll med alkohol och dans.

Haha, fick ett chockerande sms av chefen igår (som förövrigt är en snygg chef, vi har en snygg chef!! haha)
Tänker inte berätta vad han skrev, men känns som att han favoriserar lite (okej, det låter dumt med det är sant). Fick två lotter, han ska bjuda på lunch och han skickar sms! Haha.. Nej, nu ska jag inte sitta här och tro massa, hans sätt att peppa kanske!

ALEXANDER EKMAN!!
Skit kul att du tycker om att ringa, men varför alltid klockan tre på nätterna?! :P

Vad man ska ha på sig ikväll blir en kuggfråga. Har ju knappt med mig några fest kläder..
Jag har i alla fall mina älskade skor från Zara med mig, vilka kan lyfta upp vilken outfit som helst, typ.

Nu ska jag sätta vinet på kylning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0