I promese, I'll sue you.

De sista timmarna på jobbet idag bestod av ren och skär ilska mot norrmännen som ska dela ut våra löner på Zara. De har satt sig i skiten och kan inte betala ut lön till några anställda på Zara i Norge av någon konstig anledning, så oktober lönen får vi i november! Hur jävla sjukt är inte det då?! Hur ska vi klara oss som har hyror och andra räkningar? Vi som inte bor hemma hos föräldrarna och måste köpa mat? De som har en familj att försörja?

Alltså, HUR I HELVETE TÄNKER DE?!

Fixa fram lön helvetena.
En sak är säker, det är att jag ska ringa dem personligen imorgon och får jag inte mina pengar så ska jag stämma dem! Helt seriöst.

Det kokar i mig...

Skönt att det finns folk i min närhet som uppmuntrar en i vårt och torrt!

Snart ska jag ta min ilska i handen och gräva ner mig under täcket, sova som en stock, vakna med glädjen att få stämma någon, sen ska jag gå till jobbet huvudet högt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0