Hoppas - Ge mig!

Fick inte mycket sömn i natt, låg och vred och vände på mig i flera timmar. Så mycket att tänka på just nu, kommer jag få lägenheten? t. ex! Gick upp 8 idag, med The Voice på tvn, en Rebecca som gjorde sig redo inför jobbet och nybryggt kaffe till mig! Niclas skulle få fortsätta sova så jag tog en lång morgon promenad. Utforskade gator jag tidigare inte gått på här i Västervik, dags att lära sig lite nytt nu! Solen skiner och höst vädret är perfekt. 15.15 är det dags för lägenhetsvisningen, kan säga att jag är en aning nervös! Den verkar helt perfekt.. Dessutom ligger den inte alls långt ifrån Rebecca och Niclas, vilket gör den ännu bättre! Ska bli intressant och se om den är lika perfekt inuti.
Ber till Gud att den är fin och att jag får den!! Snälla?!

Imorgon är min första arbetsdag, ska bli galet kul!
Det är trist att vara arbetslös.. Usch!

 

I wish myself goodluck.


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej sötnos <3 Grattis till ditt nya jobb,men jag är riktigt nyfiken på vad du fått för jobb :) Lycka till med allt i västervik. jag får väl komma och hälsa på er hehe <3

2009-10-15 @ 19:18:56
URL: http://sandiiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0