happy halloween

Haha, har suttit i flera timmar nu och lagt över alla bilder från mobilen och ett usb jag hade tusentals bilder på!
Så hittade jag denna roliga bilden, haha! Bilden togs i mars, ett försök att se ut som en hård, tuff hoockeymålvakt, men jag misslyckades med allt! Däremot mitt leende på denna bilden skrämmer nog iväg de mesta, så jag lyckades med något i alla fall ;) Det är ju halloween nu dessutom haha.



Känner mig som en överkokt spaghetti. Fått en helkropps massage, helt underbart!
Ätit julskinka för första gången i år, fikat och myser nu framför tvn med en stor skål popcorn.
Har fått diverse saker av mamma, gardiner, mat till min nya lägenhet med mera :)
Nu ska jag krypa upp i mammas famn och mysa vidare.

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0