feel good day !

Idag har varit en bra dag.
Ställde klockan och gick upp tidigt, tränat, fyllt i Au Pair ansökningar, pratat med Rebecca, pratat med min mamma som glatt ringde och sa att hon ska köpa en bärbar dator till mig, kollat på lägenheter i Västervik! Hallelulja!!

Inget samtal idag heller, men jag ska ge mig fan på att det jobbet ska bli mitt!
Vill flytta till Västervik, nu!!

Skulle kört till Ge-Kås idag med familjen, men blir nog imorgon.
Måste hinna träffa Olivia med! 

Nu har jag inget mer kul att skriva så här kommer något mindre kul för att fylla ut lite, haha!

En av våra katter ville imponera på mig härom natten med sina jakt skills genom att ta in en död näbbmus den fångat och lägga den utanför mitt rum, sen stod han där och jamade tills jag kom och öppnade dörren. Han trodde jag skulle bli jätte glad, men så blev inte fallet, jag var livrädd. (okej, den var död, MEN ÄNDÅ!!) Så jag gick och väckte pappa (kände mig som 5 igen), så han fick kasta ut den! Vår andra katt har bara 3 ben, så hade blivit mer imoponerad om han kommit in med en mus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0