and you're glorious

Denna fredagen blir bara bättre och bättre!

Rebecca och Jag har gjort egna friterade pommes, smakade som Mc D:s fast tusen gånger bättre.
Idol har stått för underhållningen och blomkol med dip blir efterrätten!

En låt som gör mig på otroligt gott humör och som alltid får mig att vilja dansa är:
Basshunter - Every Morning (radio edit)

Jag är personligen inte ett big fan av Basshunter, men denna låter är ju helt galen! Grym.
Den som inte vill ställa sig upp och dansa av glädje när de hör denna låten borde.. Tänka om!

Imorgon drar Jag och Rebecca glider runt i affärer, kanske kommer jag hem med något nytt till garderoben!
I better hope so.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Oh älska hemmagjorda friterade pommes!!

Niklas vann en sån fritös på pokern o ja bara älskar när han kan vara onyttig o äta såna pommes me mig :D dem är verkligen mycket mycket godare än donkens!! :D

2009-10-25 @ 10:19:48
URL: http://missunpredictable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0