kanske - & ett måste!



 

 

 

Jag har blivit lite kär i denna jackan. Med svarta lårhöga stövlar, en stor stickad halsduk och skinn handskar, hade den varit den perfekta vinterjackan! För 1298:- kan den bli min.

 

Jag fick jobbet idag, and I'm so happy, imorgon ska jag på lägenhets visning! Så jag har firat med träning, god mat, Rebecca och vård av kropp&själ!

Dessa tre produkterna ovan är perfekta för hösten/vintern, när kylan torkar ut våra händer.

Handkrämen och nagelbands oljan är från apoteket, nagellacket (inte så svårt att lista ut), H&M. Den perfekta höst färgen! Den ska jag fortsätta att använda flitigt.

Nu spelas Darins version av Viva La Vida högt här i Västervik!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: snoddass

sjukt kul att du fick jobbet!! maaaaassa gratis!! ;D

2009-10-15 @ 09:38:20
URL: http://snoddass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0