ingen rubrik

Igår gick Jag och Rebecca och letade upp en mysig restaurang där vi satt och pratade minnen och skrattade i nån timma! Niclas var på borta match. Och det kan man säga att jag också var sen! Haha ;P

Idag kommer Josefin, ska bli så sjukt kul.

Har fått förfrågan om att vara hårmodell på måndag, men tror inte att jag hinner hem! Trist.
Men jag vill inte ens hem, vill stanna här! Skaffa mig ett jobb.
På tal om jobb så fick Rebecca ett glatt besked idag, nu har hon jobb!

Nu ska jag lägga mig i sängen och ligga där tills Rebecca är färdig med maten.
Är sjukt trött och det blev väldigt sent igår!

Senare blir det eftermiddags fika på stan.

babe.

Kommentarer
Postat av: estefani

Heey.

Har bara en liten fråga, när vi bråkade senast så glömde jag mina skor hos dig och göran. Slängde du dem eller vet du vart dem tog vägen?

2009-10-02 @ 13:26:26
URL: http://estefanipedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0