19102009

Grym dag på jobbet idag!
Sopade banan lite och visade hur det ska gå till ;) haha..

Denna dagen har inte bjudit på så mycket mer.

Däremot har jag fantastisk kvällsunderhållning!
Rebecca och "Flingis" ligger och demonstrerar hur man gör en filmkyss i sängen, kastar trådrullar i ryggen på mig för att jag inte besvarar deras krävande uppmärksamhet och sen säger jag inte mer!

Vi försöker uppmuntra Niclas "flingis" Gustavsson att skapa en blogg, men vi hade förmodligen kollapsat av skratt redan efter att ha läst hej. haha!

Nu ska vi skratta vidare!

Kommentarer
Postat av: snoddasss

du är så duktig som fixat allt det här! rätta takter =D awesome! <3



men jag saknar er!!!! puss

2009-10-20 @ 02:47:00
URL: http://snoddass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0