what about yesterday?

Igår, väl kommen till Ljungby mötte Jag upp Emelie, Josefin och Lousie!
Helt fantastiskt att se dem igen. Josefin och Lousie hade tjuvstartat med alkoholen så det fick Jag och Rebecca ta ikapp. Emelie skulle jobba natt, det gillade vi inte!
Vi som hade tillstånd att dricka alkohol möttes upp hemma hos Josefin och en stund in på kvällen skålade vi med skumpa! En reunion minus 2 pers. Tiden sprang iväg och vi hade ingen koll, när vi tittade på klockan var den ett! Så vi sprang ner till Harrys, slapp dessutom att betala (vi vad där 40 min!).

Jag kan inte påstå att något ändrats med Ljungby. Folk står och hånglar med allt och alla överallt, det är samma folk ute, samma folk som ska ha uppmärksamhet osv. Ljungby är förövrigt en köttmarknad, så ni som inte fått något på länge, Välkomna till Ljungby och plocka!

Sen finns det ju de som sticker ut från mängden givetvis, såna man kan sitta och titta på länge!
Sen finns det de personerna man verkligen inte vill träffa, som man tvingas hälsa på i alla fall!
Sen de personerna som tror att man vill ligga för att man har en springa mellan benen!

Ikväll kör vi iaf all in!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0