video

Jag har genom åren lärt mig att man ska bjuda på sig själv!
Så bjuder på några riktigt roliga klipp som vi skrattat röven av oss åt!

När mina tjejer fixat en överrasknings avskedsfest för mig innan min flytt till Oslo hade de skrivit en låt om mig, en väldigt rolig sådan! Satt nyss och grät av skratt när jag såg den! Haha..



Här håller vår bästa Majsan ett avskeds tal på champagne frukosten!



HAHA, Majsan skjuter iväg en snor bobba på lektionen och upptäcker inte att jag filmar försen i slutet av filmen! Hon är för söt hon!


 HAHA, denna mexican night kvällen är värd att minnas, så också denna extremt 'seriösa' dansen! haha

Tåget hos Niclas, hahaha..

Pistol dansen! haha, filmen talar för sig själv..





Nu ska jag skratta tills jag somnar, för klockan sex ringer klockan och det är dags för flytt! :)


Kommentarer
Postat av: mary

haha FYFAN vad elakt! :D

2009-11-02 @ 08:29:10
Postat av: sandra

Majsans tal är ju bäst. :)

2009-11-02 @ 19:58:15
URL: http://sandiiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0