till salu

Jag kom och tänka på en sak när jag stod i duschen igår. Jag skrattade så jag höll på att dränka mig själv, så jag tänkte att jag skulle dela med mig av min livshistoria! Det är nämligen såhär.. Vi var i Marocko när jag var ca nio år gamal, en av mina bröder var då elva år gamal. Glada och spralliga går vi ner mot stranden. Helt plötsligt kommer det fram en ganska ung marockansk kille och stannar min mamma. Så frågar han henne på krasslig engelska "får jag köpa din dotter för en kamel?!", mamma skrattade lite och översatte till min bror som var så nyfiken att han inte kunde stå still! Min bror tyckte om detta tillfället, så drar han i mammas klänning och kollar på henne med bambi ögon "sälj henne mamma, sälj henne"! Livrädd som jag var sprang jag allt jag kunde ner mot stranden i hopp om att ingen äckligt marockan förföljde mig. När min familj hittat mig kramade dem om mig så hårt de kunde, sen gick vi och köpte munkar! Min bror var då fortfarande lite sur över att mamma inte sålde mig.. Han ville ju ha en kamel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0