snart helg!

Totalt dödstrött nu. Vaknade av att dörrklockan ringer 06.15 i morse, utanför står Rebecca med världens smile och lägger kommentaren "JAG VISSTE DET!", helt rätt - Jag somnade ifrån klockan när den ringde och gick upp som ett nyvaket yrväder med skammen som följeslag och kastade på mig tränings kläderna! Iväg kom vi och glad är jag för det. Jobbet har gått som på räls idag, hann knapra ihop sju avtal trots långa samtal med chefen! Imorgon kommer chefer från Tele2 och ska lyssna på oss tre som blivit uppgraderade till N15, nervöst! Men det fixar vi, vi sitter ju där av en anledning - att vi är bäst! Nu är lägenheten städad och är säng klar och jag tror faktiskt att jag ska sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0