Pleeease!!

Nu är jag hemma igen efter att ha kollat på skräckfilm (!!!!!) hos Rebecca. Killarna fick nog tinnitus några gånger.. Jag hatar skräckfilmer och sitter alltid med en kudde i knät och fötterna får abslout inte vara på golvet, mesig är jag. Skulle gå ensam ut i köket och hämta ett glas vatten när jag var som räddast, på tillbaka vägen skrämmer Rebecca mig så det flyger vatten i hela deras hall och på hela mig, mitt skrik hördes nog ända upp till tredje våningen! Haha.. Som sagt, jag HATAR skräck filmer.

Mitt Spotify har slutat att fungera.. Så jag måste uppgradera mig till premium! För att göra det gratis behöver jag nio stycken som signar åt mig! Skulle vara JÄTTE TACKSAM om några av er söta läsare skulle vilja hjälpa mig med det. Efter att ni registrerat er, så gå in på eran mail och klicka på den länken. Då kan även ni få gratis Spotify Premium om ni får nio som vill hjälpa er! Då går ni tillväga såhär: När ni är inloggade på eran sida som ni registrerat er på, tryck på "refer friends" där finner ni en länk som ni ber era vänner gå in på och registrera sig.
Detta är givetvis helt gratis! Hjälper ni mig så hjälper jag er :)

Min länk är: http://www.FreeSpotifyPremium.com/index.php?referral=43237
SNÄLLA hjälp mig, jag dör utan Spotify..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0