onsdag..

Jag lovade mig själv att gå och lägga mig innan elva idag, men det ser vi ju nu att jag inte lyckades med!

Min fina Rebecca kom på besök innan och tanken var att vi skulle hjälpas åt att inreda och sätta upp hyllor. (så att vi verkligen kunde börja plocka upp allt nu när killarna varit så duktiga och målat klart). Men in kommer hon och har glömt skruvdragaren, så det blev inte speciellt mycket gjort mer än prat :) De stora möblerna är i alla fall på plats! Mitt i all röra upptäckte jag att jag glömt benet till mitt bar bord hemma i Varberg, typiskt...
Lovade att lägga ut lite bilder, men bättre att ta det när allt är på plats.

Men imorgon ska här fixas efter jobbet för på fredag åker vi till Ljungby.
Det är inte speciellt kul att komma hem när det ser ut som ett bombnedslag!

Det blev även en mysig lunch på söder köket idag med Fredrik, Rebecca, Nicke, Sebbe, Sjölin och Kalle!

Nu ska jag sova riktigt gott i min sköna säng som jag fått på benen på idag!

I'm in love..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0