not just a ordinary monday


Vilken dag! Började med att jag försov mig, kom inte försent till jobbet som tur var. Haft utbildning halva dagen och VD:n och de högsta cheferna är på besök. Jag har fått förtroendet (samt Rebecca och Camilla) att börja sälja bredband inklusive den fasta telefonin då som vi bara kört innan! Huvudet hängde inte med och allt blev rörigt. Men imorgon så jävlar ska jag sälja arslet av mig, vilken möjlighet att fördubbla sin lön. Den får jag inte gå miste om! Det bästa med detta jobbet är att man kan tjäna sjuuuukt mycket pengar, om man ligger i förstås. Så nu när jag fick ytterligare en möjlighet till ett liv som ekonomiskt oberoende tänker jag använda den! Penga kåt? JA! Men vem är inte det? Ikväll blir det i säng tidigt. Har förbannat svårt att somna på kvällarna, vet inte varför, aldrig hänt innan. Diska är ju ett alternativ nu också, fy så tråkigt! Lika bra att ta tjuren i hornen med en gång. Tiden springer iväg, kanske bäst att börja om jag ska hålla mina egna löften..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0