noll hjärnaktivitet

Efter närmare undersökningar kom jag fram till att det inte alls tog 1,5h att gå till ishallen. Det tog typ 40 minuter, haha! Får skylla på att det var mina fyra timmars sömn i natt som spökade. Fixade och trixade lite med bloggen innan och visst fick jag ihop det tillslut! Den är långt ifrån klar än, men en förbättring blev det. Tycker jag iaf. Kvällen i övrigt har varit stendöd! Men det har varit skönt, större delen i alla fall. Jag ska alldeles strax göra mig i ordning för sängen så jag hinner samla lite energi till jobbet imorgon, det är bara tre timmar men det gäller att vara skärpt! Ska bli spännande och se hur mycket klirr i kassan man lyckas få ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0