min lägenhet och jag

Killarna har gjort ett bra jobb med målningen, men de är inte färdiga ännu. Ett lager till ska på imorgon!

Jag får snart psykutbryt (som fredrik brukar kalla det) på min vardagsrumslampa!
Hur jag än vrider och vänder på delarna så blir den inte som den ska, helt konstig!
Så om något har en beskrivning på denna lampan, skicka den snälla! Tro mig, det ser lättare ut att bygga ihop den än vad det är..



Vann en iPod nano 16GB igår på jobbet, jag var inte ens där haha!
Så i och med att jag redan har köpt en för lite över en månad sen sålde jag denna till en hemlig budare ;)
Skönt med lite extra pengar sisådär.

Nu vill jag att det ska vara färdigmålat här så att jag kan börja göra denna lägenhet till mitt fina hem! det börjar arta sig, jag har ju som sagt fått upp det mesta, men inget i vardagsrummet. Så imorgon efter jobbet kör Jag och Rebecca på en "do ericas home, to a home". Det kommer bli så sjukt fint här!!!!!

Nu ska jag bråka färdigt med lampan, om det så ska sluta med att den åker i papperskorgen..

Ohja just det! Nästa helg kommer vi ner och hälsar på i Ljungby :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

google.se :)

2009-11-03 @ 21:02:50
Postat av: Änneli

Jag vet vad du går igenom. Min lampa som är Netto versionen av din och den har har battle scars. Det går.. tough love e det som gäller.

2009-11-05 @ 15:59:52
URL: http://onkelanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0