milliondollarbaby!

Disken är diskad, tvätten är tvättad, lägenheten är städad, naglarna är målade och hela jag är tiptop! Imorgon har vi Cash Game på jobbet, vilket innebär att de som vill jobba tre extra timmar imorgon mellan 18-21 får göra det. Och de säljen vi gör får vi ut pengar för direkt i handen! Och jag ska sälja som en Gud imorgon och därför måste jag vara tiptop. Jag ska inte kunna sitta och klaga på någonting (vilket man inte ska göra i vanliga fall heller, och det mesta handlar bara som ren och skär inställning), men imorgon gäller det och hur det går är det ingen som vet! Lunchen mellan 17-18 imorgon ska jag äta sushi, lite lyx får man unna sig! Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig för jag behöver sömn. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0