me, myself and I

Tiden bara springer iväg. Kan inte förstå att det redan är fredag imorgon IGEN! Sen att man har världens härligaste arbetskollegor gör inte saken sämre. Helgen blir kanon lugn. Tre veckor framöver här kommer bli fartfyllda med maskerader, 20års firande och kryssning så laddar nu! Snart ska träningskläderna på och Nautilus blir vår bästa vän denna kväll. Så intressant var det.. Nej! Min blogg suger just nu och jag är medveten om det. Kanske ska lägga den på hyllan ett tag? Fast och andra sidan så skriver jag ju för min egen skull, för att det är kul. Och att jag har 20-30 unika läsare om dagen är ju skit kul och verkligen ett stort plus i kanten! Undrar vilka alla är där ute? Något måste jag ju gjort för att förtjäna er :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag är en av dom :). Jag är sugen på att se hur din nya lägenhet ser ut! Puss <3

2009-11-20 @ 10:43:59
URL: http://sandiiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0