Goodmorning?

Steg upp för en timme sen ungefär, tack och lov för att jag fick sova ut!
Igår väckte mamma mig halv åtta nämligen, dödstrött.

Mami jobbar och hennes man står och lagar mat till oss, jag som nyss ätit frukost..

Imorgon flyttar jag in i min nya lägenhet!!
Och på tisdag kommer jag ha tre söta hockeyrumpor som målar om i mitt vardagsrum!
Haha, kändes bra att ge de arbetslösa lite att göra om dagarna! (även om de ställde upp frivilligt).
Tror ni kommer göra ett kanon jobb!

Igår satt jag och fixade med Spotify och hittade en sida där jag kunde slingra mig förbi alla betalningar och skit.
Så nu är jag superglad!

Nähe, om man skulle ta och slänga in en maskin tvätt och fixa iordning sig lite.

Längtar så mycket till imogron att jag knappt kan bärga mig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0