saturday night was awesome!




Vilken super duper helg det var varit! Josefin och Albins 20års fest var enastående. Trots luckor kommer jag ihåg hur kul det var och hur fantastiskt det var att träffa alla igen! En sak jag inte kommer ihåg var att jag klämde Johannes hand i bildörren, han satt fast helt enkelt och jag hade bara gått och pratat med folk, haha!! Shit happens. Gårdagen spenderades med ett bakfullt gäng på thai och sen gick Jag och Rebecca vidare till Roddys och fikade. Vi träffade Susanne, vår fina lärare från gymnasiet. Hon började gråta, sött! Patrik och Marcus träffade vi också, det var ett tag sen sist. Nu har jag gått och blivit sjuk också, så jag ska knapra piller hela dagen så jag blir frisk!!

Lördagens dåligaste raggnings replik:

-Erica, du ska ut här ifrån nu!
-eh?
-Så råsnygga människor som du borde inte få vara här!
-HAHA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0