birthday kids and christmas songs



Hej hopp snopp. Jag och Rebecca har varit duktiga och storhandlat! Det hördes ett eko i mitt kylskåp så fort jag öppnade dörren så kände att det var dags nu. Jag vet inte om det är tillåtet än, men damen håller nu på att julpynta sin lägenhet! Gardiner, julstjärnor m.m sätts upp och jul musiken dunkar för fullt. Vill inte påstå att det är speciellt obehagligt, mer sådär mysigt faktiskt. Men det är inte ens första december än! Själv sitter jag med färg i håret och väntar ut tiden på att få skölja ut det, alltid lika drygt.

Passar på att hälsa min älskade mamma, min fina Josefin och härliga Albin tre stora GRATTIS på eran dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0