fredagen den 13 november.


Det känns att man jobbade tolv timmar igår. Dagen idag har gått i slowmotion! Cyklade direkt till ICA efter jobbet och hämtade ut min efterlängtade boxer, så nu har jag alla kanaler jag vill ha och jag betalar inte ett skvatt för det, lyx. Givetvis cyklade jag hem till Rebecca med en stor kasse gottigheter i bagaget! Tjejen har legat däckad i sängen fyra timmar och missade IDOL som vi skulle plöja igenom tillsammans denna fredags kväll. Så jag har suttit själv med en påse godis, en skål chips, en skål dip och cocacola med datorn i knät och fredags myst med mig själv kan man säga! Men jag förstår henne, hade jag varit hemma nu hade jag inte haft ögonen öppna. Imorgon ska jag sova så länge så jag vet inte ens om jag vill vakna! Dessutom blir detta den första helgen som jag faktiskt sover i min lägenhet sen jag flyttade in, vi var ju på besök i Ljungby förra helgen! NickeKlick ska få äran att köra hem mig i natt när han kommer hem från sin match, haha!

Jag är sugen på att ändra min header på bloggen igen.. Jag tröttnar så fort på saker och ting! Vill göra och ha nya saker hela tiden! Men eftersom att jag är super kass på att ändra headern och bloggens utseende (ska jag vara ärlig så har jag inte ens en jävla aning om hur man gör) så kommer ju inte detta gå så bra. Rebecca har alltid varit min högra hand när det kommer till detta och fixat allt till mig, så vad ska jag ta mig till? Måste stå på egna ben någon gång känner jag :P Sen har jag inga super nya bilder jag kan använda mig av heller.. Jag får se hur jag gör och om jag över huvud taget klarar av det med alla dessa koder och siffror och bokstäver och teknen och skit. Haha!

Jag vet inte vad jag ska göra med mitt hår än, men här måste det ske drastiska förändringar! Jag är kort hårig samtidigt som jag är lång hårig. Helt fel liksom! Färg? Hur ska jag färga det?

Andreas har nog rätt i det han sa till mig för ett par dagar sen - "du är så tankspridd erica!"
Och ja, jag är nog det, just nu iaf. Eller så har jag bara så tråkigt så jag tänker och skriver så onödiga saker, haha!

Bilden är i alla fall från sommaren 2008, fy fan va snygg man var då! Kropp som en gudinna, brun som en pepparkaka, blond var jag också och helt !! (får man säga så bra saker som sig själv i samma mening?) Jag tränade minst 4 ggr om dagen och låg på stranden hela dagarna hemma i varberg. Så ska jag se ut igen, inom en kort framtid. Mitt mål. Bra mål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0