I don't kiss and tell.


Hur kommer det sig att folk ALLTID ska ringa mig på en lördag och söndag morgon klockan 8? Kunde inte för allt i världen somna om igen, trots att jag inte var i säng försen tre inatt. En bit in i samtalet blev jag så pigg och glad att jag svävade på moln, ungefär.

Men Gud vilken underbar fredag det var igår! Jobbet gick väl inte som planerat, får mest kunder som säger:

"Jag pratar max med en telefonförsäljare i 3 sekunder, men du har sån härlig röst så kunde inte låta bli att höra vad du hade att säga"

"Va härlig röst du har, kan vi inte äta middag ihop någon gång, seriöst?"

"Kan inte du komma och bo hos mig här uppe i Norrbotten, du kan behöva komma ifrån storstadslivet och komma ut i skogen, så kan du och jag åka skoter, jaga lite älg. Du får bo gratis hos mig?"

"Men Guuud vilken härlig tjej du är, jag slänger alltid på luren när det ringer någon säljare annars, jag vill ha telefon abonnemanget och ångrar jag mig och vill ha bredband också så ringer jag! För du är den enda jag vill ge provisions pengar till!!"

Jag kanske inte borde sitta och sälja telefonabonnemang, jag kanske ska starta en telefon sex linje, haha!

Kvällen kvällen kvällen.. Vad ska jag säga? Jag fick besök, fin besök. Hallelulja - I'm in heaven!! Nu säger jag inte mer om det.

Så till något annat! Jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på lägenheten ju.. Men i och med att jag inte fått upp en tavla eller hylla än på mina väggar känns det ganska tråkigt.. Måste hitta en jävla slagborr så jag blir kvitt dessa betong väggar!! Jag har lådor som står med saker i och som jag inte kan börja plocka upp innan jag fått upp en hylla.. Det gillas inte! Men idag tänkte jag nog ta tag i lite saker, typ bära ner de tomma kartongerna till förådet? Jag tror inte ens jag vill sätta upp mitt fina barbord i köket, säljer förmodligen det! Eller?! Nu fick jag ångest.

I vilket fall tror jag att denna lördagen blir en bra lördag, känns så än så länge och mitt horoskop verkar givande! (Ja jag läser horoskop dagligen, skit kul ju!).

Imorgon mellan 12-15 har vi cash game igen på jobbet! Underbart att få lite extra pengar sådär. Om jag nu får kunder som vill köpa och inte bara höra min röst! Haha..

Nu ska Beyoncé och Chris Browns stämmor få fortsätta att smörja mina öron och jag ska drömma mig bort ett tag.

Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0