Cruise and Ashley style?


Såg ut som en blöt katt efter att jag kommit hem från jobbet. Stod i duschen i en timme och tinade, skönt!! Åt världens godaste sushi på lunchen med Rebecca idag, sushi kommer bli den nya helg maten och ersätter pizza, Mc D och all annan äcklig skit mat. Toppen på berget denna fantastiska dag är att vi ska åka på en firma fest med jobbet den 12 december, denna fest kommer att ske på en kryssning ute till havs, längtar arslet av mig. Dessutom betalar vi inte en krona på detta kalas, mer än alkohol då och jag känner på mig att det kommer hävas endel!

Någonting jag försöker välja mellan nu är, klippa mig eller inte klippa mig! Jag är så trött på att ha kort frisyr även om jag vet att det passar mig mer än långt hår. Nackdelen är att man hela tiden måste göra iordning håret annars ser man ut som ett och annat rufs, dessutom att det inte blir så mycket variation. Jag tänker på hur skönt det är att bara kunna gå upp på morgonen och sätta upp en slarvig tofs innan man går till jobbet men ändå vara helt rå snygg! Nu tänker jag ju definitivt inte att jag ska ha hår ner till röven, utan en längre page som är lite kortare i nacken. Som super snygga Ashley Olsen på bilden ovan! Vad tycker ni?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0