kanon eller kalkon?

Vilken toppen dag det har varit! (började iofs med att jag försov mig haha). Men vad ska man säga, modevisningen gick hur bra som helst! Alla är så grymt duktiga och hade sån energi på catwalken, bra jobbat tjejer och killar! Även esteterna var helt fantastiska, så ett stort tack till er också! Sex visningar hade vi idag och jag är helt slut nu.. Detta var även sista modevisningen på sunnerboskolan för oss treor, väldigt tragiskt.. Vi tjejer på mode och framför allt Rebecca startade modevisningen för tre år sedan, tiden har gått så sjukt fort! Nu har vi gjort vårt och jag är supernöjd.

Fick besök när jag kom hem :) Verkar som att rykten går på sunnerbo, L (som jag faktiskt aldrig pratat med innan, men vilken toppen tjej!), sa till mig att hon hört massa iaf. ÖHHH? typiskt Ljungby.

Nu måste jag strax gå till sängs, har idrottsuppvärmning imorgon, sen sälja biljetter till Mexican night..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0