dear God

Jag kan ju först och främst konstatera att jag inte har så ont i halsen som jag trodde idag!
11 personer var vi som åkte till Liseberg, riktigt roligt! Jag och "uppsvinget" är inte bästa vänner och förlåt Rebecca om jag gav dig tinnitus några gånger om :P
Vi missade spegelhuset, eller vi kom på det en minut i elva rättare sagt..
Jag var den i gänget som hade mest otur igår faktiskt, blev blötast i vatten karusellerna, fick inte min cheeseburgare nicke beställde åt mig, råkade visa rumpan för halva liseberg and so on..
Men lycklig var jag ändå, åt klubbor, sockervadd, popcorn och kände mig som 10 igen!
Hade i alla fall galet roligt! Sov heela vägen hem från Göteborg, var hemma halv två och vaknade 12.40 idag. Snacka om att ha sovit bort hela dagen, men jag behövde sova ut, gött.

Bilder kommer senare, förmodligen på facebook!

Nu ska jag ner till maxi, möta min bror, fixa hår och sen får vi se hur kvällen blir :)

festa eller inte festa, det är den stora frågan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0