Mc D.

Haha, var med tjejerna på Mc D nyss. Vet inte hur jag ska kunna sammanfatta allt det roliga. Lååång historia. Men kan iaf säga att en jätte charmig, söt kille i 25 års åldern som jobbade där och var nyinflyttad tog mitt nummer :P haha.. Kan inte sluta skratta när jag tänker på det alltså.. Kanske är Mc D det nya kärleksplacet, men nej det hoppas jag inte det är!

Annars har det varit en stressande dag. Kom till skolan 10:40, hann att sjunga en liten stund på musik lektionen iaf. Sen var det Studentsång! Man blir bara mer och mer lycklig när man sjunger den!

Började sy en korsett till mig utsprings outfit också :)

Nu ska jag sy på min balklänning och fortsätta skratta.. :P haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0