BEYONCÈ 11/5-09

Gårdagen var helt otrolig!
På vägen upp var vi något förväntansfulla. Vi stannade till hemma hos mig i Varberg en snabbis för toalettbesök och på fylling av vattenflaskor. Lovade även min lillasyster att ta med hennes kamera. När vi kom stod både lillebror och lillasyster ute och väntade och slängde sig om min hals när jag klev ur bilen, längtar verkligen hem igen!

iaf..

Det går inte beskriva med ord hur mäktigt det var i Scandinavium, vilken upplevelse! Innan Beyoncé uppträdde var det två DJs som spelade (kommer inte ihåg vad de hette tyvärr), men vilket jävla tryck det var i Scandinavium! Alla läktare var verkligen fullsatta. Beyoncé skulle börja vid 19.30 men blev fördröjt till 21.30. Hann och filma en hel del, men missade de sista låtarna pga av att batterierna i båda min och Rebeccas mobiler  tog slut och även så Janinas kamera, så de bästa bilderna kommer till helgen. Beyoncés band var på plats och det var ingen playback alls. Hennes bakgrundsdansare, killar som tjejer var helt övergrymma och sjukligt snygga!  En av de manliga dansarna hoppade rätt ner i publiken, helt crazy. Det var sån grym show och Beyoncé svingades i luften (gick i luften) och landade på en plattform som fanns mitt i Scandinavium. Där hon torkade av svetten på en handduk och kastade den ut till publiken, satt på knä och svingade med håret på publiken och shakade sin otroligt heta kropp, fuck size 0 säger jag bara!!! Vilken kvinna.. Sista låten hon sjöng var "halo" och jag kunde inte hålla tårarna tillbaka, hela Scandinavium stod upp och sjöng med! Vet inte hur jag ska förklara allt som sagt, men jag har ingenting att klaga på! Vi hade även de bästa sittplatserna och såg henne hur väl som helst. Ska se henne igen, det ska jag utan tvekan. Hon är mycket bättre live än inspelad, och hon är tusen gånger snyggare i verkligheten än på bild.

Det slutade vid 23 och tillbaka till bilen sa jag och Rebecca inte ett ljud till varandra. När vi tillslut satte oss i bilen hade vi nog smält det mesta och kunde få fram ljud igen :P haha. Vägen till Ljunbgy var lång och vi var inte hemma försen halv två tiden.. Sov inte många timmar inatt pga skola.

Några bilder har jag, men mer kommer senare i veckan :)















Scandinavium började fyllas



Beyoncé ute till vänster















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0